01 липня 2017

ВИПУСК 9 КЛАС

14 ЧЕРВНЯ 2017 РІК 
ШЕПЕТІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 
ВИПУСК 9 КЛАС





14 червня 2017 року у нас в школі відбулося свято якого немає у жодному календарі. Сьогодні мої найкращі, найдорожчі, найулюбленіші учні отримали свій першій документ про освіту.

Це най хвилюючий момент кожного випускника 9 класу. Цей момент вони чекали з нетерпінням.
В цьому святі зустрічаються радісні та сумні моменти. Навряд чи можна передати словами ті почуття які я відчувала.
Це і невимовний сум і щира радість, і безмежна гордість. Сум адже хтось з  них назавжди покидає нашу шкільну родину, радість адже у їхньому житті починається новий, дорослий етап і гордість за те якими вихованими, розумними, гарними, цілеспрямованими вони стали.
 Я вірю, на 100%  що з якими б труднощами вони не зіткнулися всі їх подолають, адже вони випускники 9 класу Шепетівської загальноосвітньої школи №3. Я пишаюсь ними.
Ці рядки я присвячую вам, мої любі учні:
Спасибі вам, мої прекрасні діти,
Кого мені було дано учити.
Я прагнула навчити доброті,
Всьому, що знадобиться у житті:
Цінити дружбу, серцю довіряти,
Своїх батьків любити, всіх прощати,
Сміливо крокувати до мети,
І головне – себе, СЕБЕ знайти!


































Фото зі сценок