№
|
Назва розділу
|
Кіл-ть год.
|
Практичні
заняття
|
Практичні
заняття
|
Разом
|
1.
|
Вступ.
Що таке образотворче
мистецтво?
|
-
|
1
|
1
|
2.
|
Сюжетно-тематична
композиція.
|
|
|
|
2.1
|
Композиційний центр як
засіб організації композиції.
|
-
|
1
|
1
|
2.2
|
Створення композиції «Недалекі відгуки літа».
|
-
|
2
|
2
|
2.3
|
Створення композиції «Щедра осінь Поділля».
|
1
|
1
|
2
|
2.4
|
Створення композиції в народному стилі «Веселий
ярмарок».
|
1
|
1
|
2
|
2.5
|
Виготовлення афіші до шкільного ярмарку.
|
-
|
1
|
1
|
3.
|
Художньо-прикладна
графіка.
|
|
|
|
3.1
|
Види художньо-прикладна графіки.
|
-
|
1
|
1
|
3.2
|
Виготовлення вітальних листівок до Різдвяних
свят.
|
1
|
1
|
2
|
3.3
|
Виготовлення плаката до Новорічних свят.
|
1
|
1
|
2
|
4.
|
Живопис.
|
|
|
|
4.1
|
Живопис «писання живого».
|
-
|
1
|
1
|
4.2
|
Виконання пейзажу «Весна Поділля».
|
1
|
1
|
2
|
4.3
|
Виконання
настроєвого краєвиду «Вечір на Поділлі».
|
1
|
1
|
2
|
4.4
|
Зображення звичаїв, обрядів, свят
українського народу.
|
1
|
1
|
2
|
4.5
|
Виконання ілюстрацій до творів письменників
(за вибором)
|
1
|
1
|
2
|
5.
|
Декоративно-ужиткове
мистецтво.
|
|
|
|
5.1
|
Декоративно-ужиткове мистецтво.
|
-
|
1
|
1
|
5.2
|
Вишиванка. Створення ескізу орнаменту для рушника.
|
-
|
2
|
2
|
5.3
|
Писанкарство на Поділлі.
Виготовлення традиційної писанки.
|
-
|
1
|
1
|
5.4
|
Виготовлення шкрябанки.
|
-
|
1
|
1
|
5.5
|
Виготовлення крапанки.
|
-
|
1
|
1
|
5.6
|
Виготовлення мальованки.
|
-
|
1
|
2
|
5.7
|
Розпис. Створення композиції на основі рослиних
мотивів.
|
1
|
1
|
2
|
5.8
|
Виготовлення композиції
з природних матеріалів «Моє рідне Поділля».
|
1
|
1
|
2
|
5.9
|
Творчий звіт.
|
-
|
1
|
2
|
|
Всього:
|
10
|
25
|
35
|
Немає коментарів:
Дописати коментар