09 травня 2025

9 клас. Мистецтво. Мистецтво в діалозі культур. Полікультурність

Перегляньте відео та опрацюйте матеріал в підручнику.


Зробить у зошиті творчий конспект.

07 травня 2025

6 клас. Мистецтво НУШ. Театр ляльок

 

Театр ляльок

• Розкажи, які види театральних ляльок ти знаєш.

Чи відомо тобі, що лялькові театри різних країн мають власних улюблених театральних персонажів? Наприклад, в Італії улюбленим персонажем дітей є Пульчинелла (півник); французькі діти в захопленні від дерев’яного Полішинеля; у Великій Британії популярний непереможний Панч, який бореться з придворними, поліціянтами, офіцерами й катами і завжди перемагає. Улюбленець німецького народу — бешкетник Каспер. У Бельгії улюблений персонаж — лялька Вольтьє, у Голландії — Пікельґерінґ, у Чехії — Кашпарек, у Польщі — Копельняк.

За способом керування ляльками їх поділяють на три групи.

У театрі горішніх ляльок (рукавичних) актори керують ляльками знизу і приховані від глядачів ширмою. У театрі нижніх ляльок (маріонеток) актори керують ляльками згори за допомогою ниток, тростин чи дротів; такі актори приховані завісою. В театрі серединних ляльок персонаж або його окремі частини є елементами костюма актора/акторки (театри тіней, ростові ляльки).

Види театральних ляльок

05 травня 2025

2 клас. Мистецтво НУШ (Образотворче мистецтво) Реклама.

Уважно перегляньте матеріал до уроку
Мета реклами – продати більше товару. У ній гармонійно поєднуються малюнки, слова або вірші, музика, анімація.
 
Роздивіться реклами. Які кольори на них переважають? Охарактеризуйте зображених героїв. Чи привертають вони увагу?

Творча робота: створіть реклами улюбленого соку з веселим героєм (матеріали за вибором)



1 клас. Мистецтво НУШ (образотворче мистецтво) Розбіл кольору

Уважно перегляньте матеріал до уроку,

пригадайте:

"Розбіл та затемнення кольору"

8 клас. Мистецтво. Реалістичний стиль у музичному мистецтві.

 Перегляньте відео та опрацюйте матеріал в підручнику.

Реалізм в музиці – конкретизація образу за допомогою слова , сценічної дії. Композитори – реалісти внесли в музику образи, пов’язані з повсякденним життям людини . Внесли історичні події за участю народних мас . Ввели народні пісні в симфонію , оперу. Реалістичне відображення здійснюють через посилення інтонаційної виразності, драматизму ситуацій. Почуття простої людини зіставляють з жорсткими обставинами її оточення, отже, музика набуває загостреної соціальної спрямованості. Про реалізм в музиці, як стиль і творчий метод,
правомірно говорити тоді, коли композитор конкретизує музичні образи за допомогою слова, сценічної дії, тобто використовує синтетичні жанри, зокрема оперу. Композитори - реалісти внесли в музику нове коло образів. пов’язаних як з повсякденним життям людини, так і з великими історичними подіями за участі народних мас. Реалізм — це доба введення народної пісні в музику, але не простого цитування, а піднесення до інтонаційного узагальнення.

Деякі реалістичні властивості творів музичного мистецтва виявляються, починаючи з епохи Відродження. У багатьох композиторів XIX ст. риси реалізму і романтизму переплітаються.
У західноєвропейській культурі найяскравішим виразником музичного реалізму вважають видатного італійського композитора Джузеппе Верді (1813-1901).

5 клас Мистецтво НУШ (Образотворче мистецтво )Зустрічі мистецтв у театрі

 Зустрічі мистецтв у театрі 

Образотворче мистецтво та театр. Театральний костюм. Відповідність дизайну театрального костюма особливостям сценічного образу. Особливості пропорційної будови чоловіка, жінки та дитини.


04 травня 2025

9 клас. Технології. Міні-проекту "Мистецтво макіяжу: Поняття та Історія"

 


Загальна мета проекту: Ознайомити учениць з поняттям макіяжу як форми мистецтва та елементу культури, простежити його історичний розвиток та усвідомити його роль у різні епохи. Розвивати навички дослідження, аналізу інформації та публічних виступів.

Тема уроку: "Макіяж як мистецтво та його перші кроки в історії"

Мета уроку:

  • Визначити поняття "макіяж" та його функції.
  • Розглянути макіяж як вид мистецтва та засіб самовираження.
  • Розпочати знайомство з історією макіяжу, виявити її важливість.
  • Поставити завдання для індивідуальних досліджень-презентацій.

Структура уроку:

  1. Організаційний момент (3 хв): Привітання, перевірка готовності до уроку.
  2. Вступне слово вчителя (5-7 хв):
    • Представлення себе як професійного візажиста. Коротко про свій шлях та любов до професії.
    • Оголошення теми міні-проекту "Мистецтво макіяжу". Пояснення, чому важливо вивчати макіяж не лише як техніку, а й як явище культури та історії.