2 клас. Мистецтво НУШ (Образотворчого мистецтва) Силуетне зображення. Створення силуету котика
На минулому уроці ви згадували про такий вид образотворчого мистецтва, як графіка.
Хто пам’ятає, що це таке? (Гра́фіка— це видобразотворчого мистецтва, в якому зображення створюється за допомогою ліній, штрихів, крапок і плям).
А які матеріали використовує художник-графік, або які матеріали можемо використовувати ми з вами, щоб наш малюнок належав до графіки? (графічні матеріали: олівці, фломастери, ручки, крейда, пастель, сангіна і т.д.)
А які ви можете назвати графічні засоби?(графічні засоби: лінія, штрих, крапка, пляма)
Молодці!
Створення проблемної ситуації.
Для того, щоб дізнатися, яка сьогодні тема уроку, вам потрібно буде розглянути деякі зображення та визначити що їх об’єднує. (зображення будуть роздруковані кожен на форматі А4)
Що спільного між цими зображеннями? (на всіх малюнках зображені тварини, всі зображення однотонного кольору, на всіх малюнках зображено лише форму тієї чи іншої тварини).
Так правильно. А ви знаєте, що всі ці зображення можна назвати одним єдиним словом – СИЛУЕТИ.
Оголошення теми уроку і мотивація навчальної діяльності учнів.
Отже, як ви вже зрозуміли, сьогодні ми з вами будемо зображувати силуети, і причому не будь-які, а силуети улюблених тварин.Тема наша так і звучить: «Силует улюбленої тварини».
Немає коментарів:
Дописати коментар