Перегляньте відео-презентацію
Мої вітання! Буду рада, якщо інформація, розміщена у блозі, стане корисною для Вас!
11 березня 2024
3 клас. Мистецтво НУШ. (образотворче мистецтво). Фантастичні пригоди у країні див. Декоративне зображення.
1 клас. Мистецтво НУШ (Образотворче мистецтво) Правила зображення предметів з віддаленням: ближче - більше, далі -менше.
5 клас. Мистецтво НУШ (Образотворче мистецтво) Весну зустрічаємо
Акварельний живопис. Особливості технік «по-вологому» та «по-сухому».
Творчість К. Білокур. Аналіз картин художниці.
2 клас. Мистецтво НУШ (Образотворче мистецтво) Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна.
4 клас. Мистецтво НУШ (Образотворче мистецтво) Скандинавія – суворий і загадковий край.
Малюнки Хілми аф Клінт із Швеції
8 клас. Кресленя. Ескіз – конструкторський документ разового користування, його призначення та правила виконання.
Викладення нового матеріалу.
Методи: бесіда з елементами пояснення, спостереження, демонстрація, виконання графічних побудов.
Ескізами називаються креслення
тимчасового характеру; їх виконують від руки без точного дотримання масштабу
(тобто на око) на будь-якому матеріалі. Ескізи застосовують для разового
використання при проектуванні і виробництві. В умовах навчального закладу
ескізи застосовують для виконання по ним робочих креслень.
Ескіз
– попередній, швидко виконаний начерк від руки, неприпустимий як готова робота.
Щоб правильно виконати ескіз предмета, дотримуються такої послідовності:
1. Ознайомлюються з предметом, вивчаючи його будову.
2. Готують аркуш паперу — проводять рамку, розмічають і креслять основний
напис.
3. Визначають положення зображення на полі креслення. Для цього проводять осі симетрії і розмічають габаритний прямокутник.