13 листопада 2023

9 клас. Мистецтво. У пошуках художньої експресії. Мотив крику та самотності. Фовізм.

Тема: У пошуках художньої експресії. 

Мотив крику та самотності. ФОВІЗМ. 

План вивчення нового матеріалу.

1. Формування модерністської течії - експресіонізму.

2. Знакові твори художників – експресіоністів: норвезького художника Едварда Мунка (1863-1944) -«Крик», німецько-швейцарського художника Пауля Клеє (1879-1940) – «Сенекіо», українських художників Олекси Новаківського (1872-1935) і  Ернеста Кондратовича (1912-2009); німецького скульптора  Ернста Барлаха (1870-1938) –«Той, що співає», «Месник», італійського митця Амедео Модільяні (1884 – 1920)- «Голова жінки».

3. Твори художників – фовістів ( «відчуття, наче серед диких звірів») – французів Анрі Матісса (1869-1954) та Андре Дерена (1880-1954).

4. Картини іспанського художника-сюрреаліста Сальвадора Далі (1904-1989) – «Сталість пам’яті», «Невільничий ринок», «Тайна вечеря»  та ін.

5. Музичні  твори експресіоністів – Густава Малера, опери Ріхарда Штрауса, балети Ігоря Стравінського («Агон») та Сергія Прокоф’єва («Блудний син»); творчість композиторів так званої «нової віденської школи»: Арнольда Шенберга (1874-1951), який виробив оригінальну систему композиції, що отримала назву додекафонної, та його учнів – Антона Веберна і Альбана Берга.

У пошуках художньої експресії. Мотив крику та самотності

У ПОШУКАХ ХУДОЖНЬОЇ ЕКСПРЕСІЇ ФОВІЗМ 

Немає коментарів:

Дописати коментар