Розділ 1. Що це за мистецтво?
(Теорія та Знання)
(4 бали)
Прочитайте опис і запишіть назву виду сучасного мистецтва з довідки.
Довідка: Інсталяція, Графіті, Фотографія, Артдизайн, Перформанс.
Цей вид мистецтва створює зображення за допомогою фотоапарата. Він "малює світлом".
Це малюнки або написи, які роблять на стінах будинків чи інших поверхнях у містах, іноді без дозволу.
Це коли художник використовує різні предмети (стільці, іграшки, скло тощо) і розміщує їх у просторі (наприклад, у залі музею), щоб створити свою композицію.
Це коли художник "виступає" перед глядачами, використовуючи своє тіло, рухи, звуки, щоб висловити ідею. Це як жива картина або дія.
Це коли художники допомагають зробити речі, які ми використовуємо щодня (як-от, меблі, посуд, одяг), не тільки зручними, але й гарними.
Розділ 2. Розпізнай та Подумай
(Розпізнавання та Асоціації, Моя Думка)
(4 бали)
Дайте відповіді на запитання.
Уявіть, що ви зайшли до зали, де на підлозі розкладені старі книги у формі великого дерева, а з колонок тихо звучить шум лісу. До якого виду сучасного мистецтва це найбільше схоже? (1 бал)
- Як ти вважаєш, навіщо сучасні художники створюють такі незвичайні твори, як "дерево з книг" або малюнки на стінах? (1 бал)
- Чи подобається тобі ідея малюнків на стінах будинків (графіті)? Поясни чому (так чи ні). (1 бал)
- Який вид сучасного мистецтва з тих, що ми вивчали, тобі запам'ятався найбільше і чому? (1 бал)
Розділ 3. Моя Творча Ідея (Спрощене Творче Завдання) (4 бали)
Придумай та опиши свою маленьку ідею для "інсталяції" або "об'єкту" на тему "Мій улюблений предмет".
Напиши:
- Який твій улюблений предмет (наприклад, іграшка, книга, чашка)? (1 бал)
- Які інші прості речі ти б додав(-ла) до свого улюбленого предмета, щоб вийшла цікава композиція? (Наприклад, камінці, нитки, папірці, ґудзики). (2 бали)
- Де б ти хотів(-ла) розмістити цю композицію (на столі, на підвіконні, у куточку кімнати)? (1 бал)
Максимальна кількість балів за роботу: 12 балів.
Оцінювання: [Вчитель виставляє оцінку відповідно до набраних балів та шкільної системи оцінювання].
Немає коментарів:
Дописати коментар