09 травня 2025

9 клас. Мистецтво. Мистецтво в діалозі культур. Полікультурність

Перегляньте відео та опрацюйте матеріал в підручнику.


Зробить у зошиті творчий конспект.

Мета уроку:

  • Ознайомити учнів із поняттям полікультурності та її проявами в мистецтві.
  • Розглянути приклади взаємопроникнення культур у мистецьких традиціях різних народів.
  • Формувати естетичну культуру та мистецьку ерудицію учнів.

Структура уроку:

1. Вступна частина (5-7 хв)

  • Актуалізація знань: Запитання до класу – Що таке культура? Як мистецтво може бути «діалогом» між культурами?
  • Мотивація: Обговорення прикладів полікультурності в архітектурі, музиці, живописі (наприклад, мавританське мистецтво в Іспанії).

2. Основна частина (25-30 хв)

  • Теоретичний блок:
    • Полікультурність як явище взаємопроникнення традицій.
    • Приклади мистецького діалогу Заходу і Сходу (Ван Гог, Гоген, Матіс).
    • Українська культура в контексті світового мистецтва.
  • Практичне завдання:
  • Учні створюють візуальну композицію, що відображає діалог культур (можна використати елементи Самчиківського розпису, мавританського орнаменту тощо).
  • Альтернативний варіант: аналіз мистецьких творів, що демонструють полікультурність.

3. Заключна частина (10 хв)

  • Рефлексія: Обговорення – Як мистецтво сприяє взаєморозумінню між народами?
  • Підсумок уроку: Висновки про значення мистецтва в діалозі культур.






-підготуйте цікаву інформацію про одного із митців (закріпіть на дошку)


"Мистецтво в діалозі культур. Полікультурність"



Немає коментарів:

Дописати коментар