Перегляньте відео та опрацюйте матеріал в підручнику.
Мета уроку:
- Ознайомити учнів із поняттям полікультурності та її проявами в мистецтві.
- Розглянути приклади взаємопроникнення культур у мистецьких традиціях різних народів.
- Формувати естетичну культуру та мистецьку ерудицію учнів.
Структура уроку:
1. Вступна частина (5-7 хв)
- Актуалізація знань: Запитання до класу – Що таке культура? Як мистецтво може бути «діалогом» між культурами?
- Мотивація: Обговорення прикладів полікультурності в архітектурі, музиці, живописі (наприклад, мавританське мистецтво в Іспанії).
2. Основна частина (25-30 хв)
- Теоретичний блок:
- Полікультурність як явище взаємопроникнення традицій.
- Приклади мистецького діалогу Заходу і Сходу (Ван Гог, Гоген, Матіс).
- Українська культура в контексті світового мистецтва.
- Практичне завдання:
- Учні створюють візуальну композицію, що відображає діалог культур (можна використати елементи Самчиківського розпису, мавританського орнаменту тощо).
- Альтернативний варіант: аналіз мистецьких творів, що демонструють полікультурність.
3. Заключна частина (10 хв)
- Рефлексія: Обговорення – Як мистецтво сприяє взаєморозумінню між народами?
- Підсумок уроку: Висновки про значення мистецтва в діалозі культур.
-підготуйте цікаву інформацію про одного із митців (закріпіть на дошку)
"Мистецтво в діалозі культур. Полікультурність"
Немає коментарів:
Дописати коментар